Teaching Learning Strategies with a Pedagogical Agent : The Effects of a Virtual Tutor and its Appearance on Learning and Motivation
In: Journal of Media Psychology, Jg. 22 (2010), Heft 2, S. 73 - 83
2010Artikel/Aufsatz in Zeitschrift
PsychologieFakultät für Ingenieurwissenschaften » Informatik und Angewandte Kognitionswissenschaft
Titel in Englisch:
Teaching Learning Strategies with a Pedagogical Agent : The Effects of a Virtual Tutor and its Appearance on Learning and Motivation
Autor*in:
Sträfling, NicoleUDE
- LSF ID
- 51529
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- LSF ID
- 50834
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 122012275
- LSF ID
- 10558
- ORCID
- 0000-0001-5308-9094
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
- GND
- 123292786
- LSF ID
- 47899
- ORCID
- 0000-0001-7535-870X
- Sonstiges
- der Hochschule zugeordnete*r Autor*in
Erscheinungsjahr:
2010
Scopus ID
Sprache des Textes:
Englisch