Vervenne, Marcel; Bormann, Mark; Kerres, Michael:
A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
In: M3 - interdisciplinary aspects on digital media & education : proceedings of the 2nd Symposium of the WG HCI&UE of the Austrian Computer Society / Pohl, Margit (Hrsg.). - Wien: Österreichische Computer-Ges., 2006, S. 145 - 154
Buchaufsatz/Kapitel in Sammelwerk / Fach: Erziehungswissenschaften
Titel:
A Multimethod Usability Approach to Evaluating E-Learning Applications : A Case Study
Autor(in):
Vervenne, Marcel; Bormann, Mark; Kerres, Michael im Online-Personal- und -Vorlesungsverzeichnis LSF anzeigen
Erscheinungsjahr
2006
Erschienen in:
M3 - interdisciplinary aspects on digital media & education : proceedings of the 2nd Symposium of the WG HCI&UE of the Austrian Computer Society / Pohl, Margit (Hrsg.). - Wien: Österreichische Computer-Ges., 2006, S. 145 - 154
ISBN
WWW URL