Gurr, Jens Martin:
The multicultural marketing of urban fiction : temporality, language, genre, and readership(s) in Luis J. Rodriguez's "The Republic of East L.A." and "Music of the Mill"
In: E Pluribus Unum? national and transnational identities in the Americas : identidades nacionales y transnacionales en las Américas / Thies, Sebastian; Raab, Josef (Hrsg.). - Berlin [u.a.]: LIT [u.a.], 2009 - (Inter-American perspectives ; 1), S. 263 - 276
Buchaufsatz/Kapitel in Sammelwerk2009Anglistik
Titel:
The multicultural marketing of urban fiction : temporality, language, genre, and readership(s) in Luis J. Rodriguez's "The Republic of East L.A." and "Music of the Mill"
Autor(in):
Gurr, Jens MartinLSF
Erscheinungsjahr
2009
Erschienen in:
Titel:
E Pluribus Unum? national and transnational identities in the Americas : identidades nacionales y transnacionales en las Américas
Herausgeber(in):
Thies, Sebastian; Raab, JosefLSF
Erscheinungsort
Berlin [u.a.]
Verlag
LIT [u.a.]
Erscheinungsjahr
2009
in:
S. 263 - 276
ISBN:
ISBN:
Signatur der UB
In Serie:
Titel:
Inter-American perspectives
in:
Band 1