Gurr, Jens Martin:
The multicultural marketing of urban fiction : temporality, language, genre, and readership(s) in Luis J. Rodriguez's "The Republic of East L.A." and "Music of the Mill"
In: E Pluribus Unum? national and transnational identities in the Americas : identidades nacionales y transnacionales en las Américas / Thies, Sebastian; Raab, Josef (Hrsg.). - Berlin [u.a.]: LIT [u.a.], 2009 - (Inter-American perspectives ; 1), S. 263 - 276
Buchaufsatz/Kapitel in Sammelwerk / Fach: Anglistik
Titel:
The multicultural marketing of urban fiction : temporality, language, genre, and readership(s) in Luis J. Rodriguez's "The Republic of East L.A." and "Music of the Mill"
Autor(in):
Gurr, Jens Martin im Online-Personal- und -Vorlesungsverzeichnis LSF anzeigen
Erscheinungsjahr:
2009
Erschienen in:
E Pluribus Unum? national and transnational identities in the Americas : identidades nacionales y transnacionales en las Américas / Thies, Sebastian; Raab, Josef (Hrsg.). - Berlin [u.a.]: LIT [u.a.], 2009 - (Inter-American perspectives ; 1), S. 263 - 276
ISBN:
ISBN:
Signatur der UB: